בחר קניון
dropwdown arrow
Chillbox 

Chillbox 

אודות החנות
רשת Chillbox היא הרשת הבינלאומית היחידה בעולם בה ניתן למצוא יוגורט יווני אמיתי , הרשת החלה את דרכה  בשנת 2012 וזכתה להצלחה מסחררת ולביקורות חיוביות בעולם הקולינריה.
ברשת צ'יל בוקס ניתן למצוא קונספט ייחודי של יוגורט יווני טבעי, בריא במיוחד עם פחות מ 2% שומן ובעל מרקם עדין ומרענן  שיש רק ביוגורט יווני.
בסיסי היוגורט מגיעים ב-8 טעמים מגוונים: טבעי, תות, מנגו שוקולד, וניל מדגסקר, עוגיות, בננה, אגוזים ובשילוב מגוון רחב של תוספות עשירות וטעימות.
בנוסף ניתן למצוא בחנויות הרשת מציעות גם מגוון עשיר ורחב של גלידות ג'ילטו איטלקיות איכותיות ומשובחות, שייקים על בסיס יוגורט, מיצים טבעיים, קינוחים מיוחדים, קפה ועוד.
הסניף בעיצוב חדשני וקונספט ייחודי בעל צבע ורוד בהתאם לצבעי הדגל של הרשת המייצרים  אוירה חמימה ונעימה  המספקת  ללקוחות חוויה על חושית מדהימה של טעמים ריחות וצבעים. פינות ישיבה עם נדנדות וערסלי נוחות.
לרשת קונספט ייחודי בו הלקוחות יוכלו ליהנות מחוויות שירות עצמי, לבחור בעצמם את הגודל והטעם הרצוי עבורם למזוג לעצמם את היוגורט ותוספות האהובות עליהם.
לאחר שכבשה הרשת את מיטב הערים הגדולות בעולם בינהן ניו יורק, אתונה, דובאי, אמסטרדם ועוד הגיעה הרשת גם לישראל ולראשונה גם לקרית אתא בקניון עזריאלי
 
שעות פתיחה
א'-ה': 9:30-21:30
שישי ושבת על פי פתיחת הקניון