בחר קניון
- קניון עזריאלי אילון
- קניון עזריאלי תל אביב
- קניון עזריאלי ירושלים
- קניון עזריאלי חולון
- קניון עזריאלי הוד השרון
- קניון עזריאלי עכו
- קניון עזריאלי מודיעין
- עזריאלי אאוטלט הרצליה
- קניון עזריאלי חיפה
- עזריאלי אאוטלט אור יהודה
- קניון עזריאלי רמלה
- קניון עזריאלי גבעתיים
- קניון עזריאלי הנגב
- עזריאלי רעננה
- עזריאלי שרונה
- קניון עזריאלי ראשונים
- מרכז עסקים חולון
- קניון עזריאלי מול הים אילת
נגישות
פרסום הסדרי הנגישות- קבוצת עזריאלי
קבוצת עזריאלי משקיעה מאמץ ומשאבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. קבוצת עזריאלי פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי יועץ נגישות. הקבוצה רואה בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושירותי החברה.
בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח - 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, ביצענו סקירה מקיפה של כל יחידות השירות, על מנת לוודא עמידה בתקנים ועל מנת לבחון האם מתאפשרת בהן גישה מלאה לכל אדם.בימים אלה מבצעת החברה שינויים במבנים, בשירות ובנהלים, בהתאם לנדרש על פי חוק.
כחלק מהיערכות החברה להנגשת השירות ללקוחות עם מוגבלות, מונה רכז נגישות, אשר עבר הכשרה מתאימה בעמותת נגישות ישראל ומתעדכן באופן שוטף בנושא הנגישות. חלק זה באתר – מטרתו יידוע בדבר הסדרי הנגישות של הקבוצה.
קבוצת עזריאלי תמשיך ותפעל לשיפור נגישות השירות אותו היא מעניקה ללקוחותיה.
תשלום בחניונים
לאנשים המתקשים בשמיעה או בדיבור, הותקנו בכל עמדות התשלום בחניונים וכן בעמדות הסמוכות למחסומי הכניסה והיציאה מהחניון, שילוט המציג מספר טלפון לשליחת מסרון לצורך קבלת עזרה מנציג החברה.
מספרי הטלפון לשליחת מסרון מפורטים להלן:
למידע נוסף בנושא ניתן לפנות לרכז הנגישות בחברתנו - אהרון רצאבי
בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח - 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, ביצענו סקירה מקיפה של כל יחידות השירות, על מנת לוודא עמידה בתקנים ועל מנת לבחון האם מתאפשרת בהן גישה מלאה לכל אדם.בימים אלה מבצעת החברה שינויים במבנים, בשירות ובנהלים, בהתאם לנדרש על פי חוק.
כחלק מהיערכות החברה להנגשת השירות ללקוחות עם מוגבלות, מונה רכז נגישות, אשר עבר הכשרה מתאימה בעמותת נגישות ישראל ומתעדכן באופן שוטף בנושא הנגישות. חלק זה באתר – מטרתו יידוע בדבר הסדרי הנגישות של הקבוצה.
קבוצת עזריאלי תמשיך ותפעל לשיפור נגישות השירות אותו היא מעניקה ללקוחותיה.
תשלום בחניונים
לאנשים המתקשים בשמיעה או בדיבור, הותקנו בכל עמדות התשלום בחניונים וכן בעמדות הסמוכות למחסומי הכניסה והיציאה מהחניון, שילוט המציג מספר טלפון לשליחת מסרון לצורך קבלת עזרה מנציג החברה.
מספרי הטלפון לשליחת מסרון מפורטים להלן:
שם הקניון | מספר טלפון לשליחת מסרון |
---|---|
עזריאלי הנגב | 054-8980140 |
עזריאלי ירושלים | 054-9890140 |
עזריאלי מודיעין | 054-5608578 |
מרכז עזריאלי חולון | 054-7456589 |
עזריאלי גבעתיים | 054-5577235 |
עזריאלי שרונה | 054-5608366 |
עזריאלי תל אביב | 054-5608326 |
עזריאלי רמלה | |
עזריאלי הרצליה | 054-5608097 |
עזריאלי ראשונים | 054-8249075 |
למידע נוסף בנושא ניתן לפנות לרכז הנגישות בחברתנו - אהרון רצאבי
מייל: contact@azrieli.com