מגזין עזריאלי| לכל הכתבות
אופנה
קסטרו מציגה: קולקציית האקטיב החדשה לקיץ 2017 Neo G

קסטרו משיקה את קולקציית האקטיב החדשה לקיץ 2017, שנוצרה בהשראת מבנים ארכיטקטוניים וצורות הנדסיות, אשר עובדו אל שלל הדפסים גיאומטריים. הקווים הישרים והמראה האדריכלי מקבלים טוויסט חדש בקולקציה הודות לשילוב עם בדים סופר טכנולוגיים, אלסטיים ונושמים, המונחים על הגוף כעור שני, ומעניקים לו נוחות מקסימלית בשעת פעילות, מבלי לוותר על הסטייל


0O7A0232_copy

קולקציית האקטיב החדשה של קסטרו לאביב-קיץ 2017 מגיעה כעת אל החנויות, והיא מגוונת ורחבה מאי פעם. מגמת התחזקות החיבור בין אופנה וספורט בשנים האחרונות, יחד עם תופעת ה Athleisure (חיבור בין אתלטיקה ופנאי) משתקפים היטב בקולקציה החדשה, עם מגוון עיצובים לנשים וגברים והרחבת מנעד הגזרות. פיתוחים טכנולוגיים של סריגה וסיבים נושמים ומנדפים באיכות גבוהה מאפיינים את הקולקציה, לצד שילוב דוגמאות סריגת ז'קארד, סריגת Seamless ללא תפרים, ושילוב חתכים דקורטיביים ופונקציונליים המותאמים למבנה הגוף בשעת תנועה ופעילות.
 
שילוב אביזרים חכמים בבגדים משלים את החוויה הספורטיבית, ולאלה ניתנה תשומת לב עיצובית רבה - מרוכסנים עמידים במים ועד ראשי רוכסני מעוצבים במיוחד לקולקציה, המאפשרים מרחב תנועה מלא ללא הפרעה, ועיצוב עדכני ואיכותי. בנוסף, מצויד כל פריט בקולקציה בהדפס מחזיר אור שמאפשר פעילות בטיחותית בשעות החשיכה.
 
צבעוניות הקולקציה נשענת על גווני שחור, לבן, אפור, ומספר סוגים שונים של אפור מלאנז', ואליהם מתווספת העונה צבעוניות חדשה של כחול עמוק וירוק מרענן.
 
בקולקציית הנשים, בדומה לקולקציית הג׳ינס של המותג, גזרות הטייצים עברו פיתוח ומיתוג, והמנעד הורחב על מנת ליצור עבור הלקוחה התאמה מירבית למבני הגוף השונים.

0O7A0249_copy

0O7A0305_copy

0O7A0311_copy

להשיג ברשת חנויות קסטרו